вівторок, 24 січня 2017 р.

Цікавинки з інформатики

@ - що це?
   Історія знаку @ бере початок, нібито, ще  з середньовіччя, коли ченці – хранителі стародавніх знань і рукописів – займалися перекладами і переписуванням трактатів – у тому числі й написаних на латині. В латині вживається прийменник “ad”, що в перекладі на сучасну англійську мову означає “at” (“на”, “в”, “к”) – і вказує на належність, напрям і наближення. У шрифті, яким користувалися ченці, буква “d” мала невеликий “хвостик”, що робило її схожою на цифру “6” в дзеркальному відображенні. Так “ad” досить швидко перетворилося на @.
   Назва «собака» набула поширення у зв’язку з появою на ЕОМ гри, в якій символ @ бігав по екрану і за сценарієм гри означав собаку.
     Інша версія походження назви: на алфавітно-цифрових моніторах персональних комп’ютерів серії ДВК (1980-ті роки) «хвостик» мальованого на екрані зображення цього символу був дуже коротким, що надавало йому схожості зі схематично намальованою собачкою.
   Тільки в російській і вірменській мовах знак @ називають собачкою. В інших мовах найчастіше @ називають мавпочкою або равликом, зустрічаються й такі екзотичні варіанти як штрудель (на івриті), оселедець під маринадом (в чеській і словацькій), місячне вухо (в казахській).

Немає коментарів:

Дописати коментар